BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Bij Home hebben ze rare regels !

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
12-01-2007
  •  
5 antwoorden
  •  

Al jaren hebben wij internet via Home en ook de t.v. digitaal hebben we probleemloos geinstallerd. Het leek ons handig als we ook de telefoon bij de zelfde maatschappij zouden hebben....toen begon de ellende. We hebben twee nummers vanaf 29 december 2006...volgens de afspraak maar niet in werkelijkheid. Er kwam telefoon binnen maar we konden zelf niet bellen en met een hartpatient in huis is dat geen fijn gevoel! Vorig weekend zijn we zelf gaan zoeken naar een oplossing want we werden gewoonniet geholpen. We ontdekten dat we onze oude fax-aansluiting nog in de logeerkamer hadden en hebben daar een telefoon opgezet. En zowaar daar kunnen we bellen maar niet op gebeld worden. Dit weten ze dus bij Home....wat zeggen ze? Dit:

U geeft aan dat de telefoon op één van de kamers al werkt. Dit beteken dat onze levering van Telefonie naar uw adres goed verloopt. Wij kunnen u helaas maar beperkt helpen met problemen in de installatie binnen uw eigen huis. Dit noem ik toch het toppunt van onnozelheid en slechte service. Een andere leverancier kiezen is de optie. Daar zou ik graag adviezen voor willen hebben. Welke kunnen we nemen met de minste risico's? Uiteraard dan ook voor t.v. en internet want dan hoeven we van die club dus niets meer!

Kan iemand me helpen? Ik houdt me aanbevolen voor advies! Groeten en al vast bedankt! Sanne

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.