BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

bevroren beltegoed.

Bijdrage door gebruiker
24-03-2010
43 reacties
Een paar jaar geleden kocht ik een mobiel met prepaid. Van Orange, die beloofden dat je beltegoed altijd geldig bleef, ook als je er weinig gebruik van maakte. Omdat in het verleden al mobieltjes met een beltegoed van 40 euro zomaar ingeslikt werden door de div. firma's, was dit eindelijk de eerste fa. die dit deed. Alleen Orange was ineens spoorloos en kreeg ik Telfort in mijn maag gesplitst. Op 21 maart stond er ineens een sms van Telfort dat mijn beltegoed van 18 euro bevroren was. Binnen drie maanden opwaarderen en anders nummer weg. Ze dwingen je om iedere keer op te waarderen. Ik vind het en diefstal en chantage. anders moet je weer een nieuw mobiel kopen.
Ik gebruik het mobieltje alleen voor noodgevallen, verder niet.
Wat kan ik hier verder aan doen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.