Regelmatig lees ik de vragen en antwoorden in de diverse rubrieken, een enkel keertje heb ikzelf een antwoord gegeven. Daarbij valt natuurlijk de hoeveelheid sterren bij de antwoorden op. Het lijkt me logisch dat men ervan uit kan gaan, dat het antwoord met de meeste sterren het beste antwoord is. Wel vreemd dan toch, dat een antwoord ogenblikkelijk na verzending al dan niet met sterren gehonoreerd wordt; er is immers absoluut geen tijd geweest voor iemand (een deskundige redactie b.v.) om het antwoord te lezen, laat staan te beoordelen. Verder kijkend valt me op dat hetmeestal dezelfde personen zijn die antwoord geven. Zo zag ik een ster bij het excuus van eensteevaste beantwoorder dat hij een naam verkeerd had gespeld. Dat is makkelijk scoren! En onlangs las ik een uitstekend en deskundig antwoord van iemand dat met 1 ster werd beloond. Even verderop kreeg een frequente beantwoorder maar liefst 5 sterren voor exact hetzelfde antwoord. Hoe zit dat, Gerrit Altena, Hutch, Read en anderen? Met belangstellende en waarderende groet (dàt wel!), Aquarius.