De rekening € 7,20 van INTERNET SRVICES EUROPE B.V. betaalde ik blijkbaar zonder betalingskenmerk op 8 januari jl. Er is nooit iets teruggestort. Op 16 april schrijft interum justitia dat zij opdracht hebben de openstaande factuur te innen, ze verhogen de factuur tot € 79,62. Nadat ik mijn betalingsbewijs stuurde, schrijf interum justitia op 21 mei jl.
Onze cliënt heft u betaling ontvangen echter door het ontbreken van een betalingskenmerk is deze niet afgeschreven van de openstaande hoofdsom.
Gelet op het bovenstaande verzoeken wij u vriendelijk doch dringend het bedrag binnen 8 dagen na dagtekening te voldoen...
De ontvangen € 7,20 is niet eens van de factuur afgetrokken.
Dit lijkt mij dus fout. Wat denkt u, is het ontbreken van een kenmerk een reden een factuur te verhogen?