BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Betaling voor opzegtermijn KPN

Bijdrage door gebruiker
22-02-2012
5 reacties
Na een overstap op Ziggo, dus alles in 1 extra.
Dit is prima geregeld, per 14 dec. 2011
Maar nu komt het nog een rekening betaald in dec van ongeveer 92 euro telefoonkosten, waarvan nog extra 2 maanden abonnementkosten voor jan. en febr. 2012.
Dus nu een afrekening kpn gehad, en wat zie ik, ik moet nog eens kosten n.a.v. opzegtermijn van 163,50 euro betalen.

Dus schandalig, hiervan nooit iets gehoord, wel een brief op 5 dec. 2011 van kpn gehad dat alles stopgezet zou worden, dus dacht ik wacht de eindafrekening wel af en dan zou ik nog de 2 maanden abonnement terug krijgen,
Nee ik moet zelfs nog bijbetalen.

Hoe kan zo iets??????????????????
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.