BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Betalen voor internet van T-Mobile dat gewoon niet werkt

Bijdrage door gebruiker
25-05-2010
3 reacties
Is er een mogelijkheid om van dit contract af te komen, gewoon omdat het helemaal niet werkt! Wie kan mij helpen...

T-Mobile laat mij al maanden betalen voor een dienst waar ik GEEN gebruik van KAN maken. Voor op mijn laptop heb ik een Web 'n Walk stick besteld. Echter zodra ik wil internetten duurt het ontzettend lang voordat de pagina gaat laden en na een half uur wachten krijg ik een foutmelding en kan de pagina helemaal niet meer geladen worden. Kortom: meer dan een half streepje GPRS komt er niet door via de Web 'n Walk stick. Dit terwijl er op nog geen halve km afstand een "UMTS/HDSPA" paal staat van T-Mobile (ik woon in het centrum van Haarlem). Ik mag dan toch wel UMTS/HDSPA verwachten in plaats van een half streepje brak GPRS. Ze beloven "Download: tot 384 Kbps". Alleen komen wij niet verder dan 1 Kbs. (Foto speedtest: http://twitgoo.com/x6rsz) Volgens de dekkingskaart van T-mobile is de verbinding perfect. "Uitstekende dekking. In het overgrote gedeelte van alle gebouwen heeft u bereik". (Foto dekkingskaart: http://twitpic.com/1qzoy6/full)

De klantenservice vertelde mij dat dit kwam doordat in mijn huis zich een stalen constructie bevindt. Echter ik woon in een oud huis (huur een kamer daar) wat alleen maar uit hout bestaat. En als ik in de tuin zit heb ik hetzelfde probleem en daar zit al helemaal geen staal. Dit is conclusie van T-Mobile zonder dat ze hier ook maar ooit langs zijn gegaan, dit is puur op basis van mijn e-mail en telefoontjes.

Een studente aan de telefoon vertelt doodleuk dat het mijn eigen probleem is en dat het geen zin heeft om weer terug te bellen. Ik ben er sinds december 2009 mee bezig en heb onlangs weer een mail gestuurd omdat ze niet met een oplossing kwamen. Antwoord op dit mailtje was:

'Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
Aangezien deze discussie steeds op hetzelfde neerkomt en herhaling hierin onvermijdbaar is, zullen wij eventuele toekomstige e-mailberichten over dit onderwerp niet meer in behandeling nemen. Op dit moment kunnen wij u geen andere informatie geven dan de informatie die u al heeft ontvangen.

We vertrouwen erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
[edit redactie]

Kortom, het heeft geen zin voor mij om te mailen want ze negeren me toch! Ik betaal nu maandelijks twintig euro tot januari 2011. Mijn vriend heeft precies dezelfde stick en precies hetzelfde probleem. (Dus aan de Web 'n Walk stick zelf ligt het niet) Samen hebben we maar nog een internetabonnement afgesloten omdat we anders niets hebben thuis en we zo ons werk niet kunnen doen. Dit abonnement is 30 euro, alles bij elkaar betalen we dus 70 euro, waarvan per maand 40 euro voor niets.

Het interesseert ze helemaal niets dat klanten door moeten betalen voor diensten die niet werken...

Is er een mogelijkheid om van dit contract af te komen, gewoon omdat het helemaal niet werkt! Wie kan mij helpen...
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.