BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Bestelling nog niet geleverd: Nu goedkoper aangeboden

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
02-01-2007
  •  
6 antwoorden
  •  

Eerst even wat inleidende informatie:

Ik heb op 17 december een artikel besteld bij een online winkel. De levertijd van het artikel zou 3 tot 10 dagen zijn. De bestelling zou pas ingaan op het moment dat ik geld heb overgemaakt. Dit heb ik gedaan op 22 december. Als het goed is (correct me if I'm wrong), hebben zij ook diezelfde dag het geld ontvangen, want overschrijven vangirorekening naar girorekening gebeurt binnen een paar minuten.

Ik heb dagelijks de orderstatus gecontrolleerd en pas op 27 december was de status: "De betaling is ontvangen." Daarna werd de status "in backorder", wat wil zeggen dat hij niet op voorraad is, in bestelling is bij hun leverancier en dus niet binnen 10 dagen kunnen leveren.

Vandaag zag ik op dezelfde webwinkel dat het door mij bestelde artikel wordt aangeboden voor een lagere prijs dan die ik ervoor heb betaald.

Mijn vragen: Heb ik recht op restitutie van het verschil? Mag ik alsnog van de bestelling afzien en dan het artikel opnieuw bestellen (voor de lagere prijs)? Heeft iemand ook zoiets meegemaakt?

Alvast bedankt!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.