we willen eigenlijk niet de overstap van kpn naar ziggo ( telefonisch bespaarcollectief.nl) .nu een mail gekregen waar in staat druk op "bevestigen"" voor de overeenkomst. dit willen we dus niet, maar er is geen tweede optie om nu in de mail te handelen. eerst bevestigen en dan binnen 14 dagen opzeggen wil ik niet. ik wil nu al niet bevestigen en al die rompslomp later niet