BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Bereik Tele-2

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
04-10-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

Sind januari dit jaar heb ik een abonnement bij Tele-2 voor mobiel bellen. Sinds een paar maanden heb ik opeens last van slecht bereik. Eerst was het zo dat ik alleen in mijn woonkamer kon bellen/sms-en. Nu is het zelfs zo dat ik op mijn balkon moet gaan staan of zelfs helemaal geen bereik heb. Ik heb Tele-2 hiervan op de hoogte gesteld via een contactformulier op hun site. Hierop kreeg ik een reactie waarin gevraagd werd wat er op mijn telefoon-display staat als ik deze problemen heb. Nadat ik hier op 10-08-2006 op heb geantwoord, blijft het stil vanaf de kant van tele-2. Ik heb op 30-08-2006 nog een keer gemaild, maar ook hierop geen reactie ontvangen. Wat zijn mijn rechten/plichten en die van tele-2 in deze situatie? Ik heb al op hun site gekeken, maar daar kan ik hierover geen informatie vinden.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.