Afgelopen januari heb ik een klacht ingediend bij T-mobile over het bereik van mijn mobiel rond het station van Den Bosch. Het ging van kwaad tot erger en zeker 1 op de 4 keer werd mijn verbinding verbroken.
Ik moest indertijd een aantal tijdstippen noteren dat het gebeurde en T-mobile belde me terug dat het klopte: het systeem had de verbinding verbroken (waarom ik het moet registeren als zij het kunnen controleren is me een raadsel). Lang verhaal: er mist een antenne en een nieuwe kon 3 maanden duren. Ik kon opzeggen of 20% korting krijgen. Ik koos de korting (verkeerde keuze).
In mei keek ik eens op het forum van T-mobile of er al nieuws was en wat bleek: een andere klant met dezelfde klacht werd ook gevraagd om voorbeeldtijden te noteren maar 'wanneer het probleem opgelost was, was nog niet bekend'. Wat?!
Op mijn reactie kreeg ik het antwoord dat het nu opeens allemaal niet meer duidelijk was maar of ik nog een keer data kon noteren dan kon ik teruggebeld worden. Dat dacht ik niet: ik woon hier in deze wijk dus T-mobile had me best op de hoogte kunnen houden maar nu word ik weer met een kluitje in het riet gestuurd!
De dekkingskaart van T-mobile geeft echter aan dat in deze wijk nog heel goed bereik is! Dat is dus al 4 maanden niet waar!
- Slecht bereik voor maanden
- Geen pro-actieve terugkoppeling
- Klanten onnodig zaken laten uitzoeken om weer een week extra speling te hebben
- Potentiele klanten beliegen met een niet kloppende dekkingskaart
... ik stap over naar een aanbieder op het KPN-netwerk... Ik zou graag met onmiddellijke ingang opzeggen maar dat kost waarschijnlijk meer tijd dan mijn maand opzegtermijn uitzitten...