BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bereik nieuwbouwhuis- Ben

Bijdrage door gebruiker
09-06-2015
43 reacties
Hallo,

In december 2014 is ons nieuwbouwhuis opgeleverd. Wij merkten tijden het klussen al dat we bijna geen (mobiel) bereik hadden in ons huis.
Ik heb toen onze provider (Ben) aangesproken. Ik kreeg de volgende reactie:
"Uit je e-mail begrijp ik dat je op je nieuwe adres geen bereik binnen in huis hebt. Dit is natuurlijk erg vervelend. Wanneer je geen bereik hebt binnen in huis doordat het een nieuwbouw woning is die geïsoleerd is, kan ik helaas het bereik niet verbeteren. Je kunt hiervoor zelf een bereik zender aanschaffen die je in huis kunt plaatsen. Je zult dan de signalen alsnog thuis kunnen ontvangen van Ben zodat je binnen in huis alsnog een bereik hebt."

Hier hebben we geen reactie meer op gestuurd. Momenteel moeten wij bij onze voordeur gaan staan om te bellen. Ergens anders in huis hebben we geen bereik en vallen we weg. Ook krijgen we smsjes van gemiste oproepen, wanneer we het huis verlaten (of bij de voorkant van het huis lopen).

Nou kreeg ik gisteren het gerucht te horen dat de provider in kwestie (Ben dus) verplicht is om ons een versterker te geven/vergoeden.
Is dit waar?

Groetjes,
Nicole
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.