Ik ben nu vanaf 4 mei mijn netbook kwijt vanwege de reparatie van een toets en vraag me af of u bekend bent met deze vreselijke gang van zaken? Ik kreeg een adapter en tweemaal een verkeerde netbook toegezonden en mag voortdurend dik betaald bellen naar de helpdesk. Een ingebrekestelling en brieven van de rechtsbijstandsadvocaat helpen niet. Zijn er nog mogelijkheden of zijn er anderen waarmee ik deze zaak in de publiciteit kan brengen?