BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ben stuurt onterechte rekening

Bijdrage door gebruiker
03-10-2016
9 reacties
Ben heeft een computerstoring gehad en klanten die internet geblokkeerd hadden krijgen nu een rekening van internet gebruik. Als je er over belt word je onbeschoft te woord gestaan en wordt er zelfs de telefoon erop gegooid. Geld wordt gewoon van je rekening geschreven. 5 keer moeten bellen en dan krijg je uiteindelijk te horen dat je de volgende maand terug moet bellen. Te gek voor woorden. Wij zijn klant geen personeel. En dan gaan ze niet over tot terug betalen, nee ze willen het dan verrekenen met de volgende factuur.

Van Ben geen bericht dat er een computerstoring was geweest. Geen vergoeding van de telefoonkosten. Niets van dit alles. Gewoon drie maanden je geld houden. Schandalig!

Dus let op als je internet geblokkeerd hebt bij Ben, dan is dit niet meer zo en moet je er zelf achteraan om je geld terug te krijgen. Wat een slechte service.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.