BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ben ik nou gek???

Bijdrage door gebruiker
12-03-2008
3 reacties

wij hadden een abonnement bij kpn en planet, internet+bellen. zij maakten zo'n zooitje van rekeningen dat we besloten om daar op te zeggen en naar tele2 over te stappen. zij hadden een leuke actie waar je een laptop bij je abonnement zou krijgen.

wij hebben dit in september aangevraagd en omdat wij een zwaardere uitvoering van de laptop wouden hebben moesten we 200 euro bijbetalen.

na bijna een half jaar 'strijden' met kpn zijn we daar weg, maar het begint bij tele2 gewoon weer. onze bestelling loopt steeds vast en als ze zeggen dat ze binnen een week terugbellen dan duurt dat drie weken. ik ben er zo klaar mee. als gewone consument ben je gewoon niet belangrijk!

ik heb nu uiteindelijk na een half jaar wachten, bellen en vooral niet boos worden de handdoek maar in de ring gegooid. dus geen laptop, maar ook geen internet en ook geen telefoonaansluiting.

kun je als consument ergens een klacht indienen?

de klant is toch koning?

jenneke

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.