BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Beltegoed opvragen KPN

Bijdrage door gebruiker
22-06-2012
6 reacties
Zo en nu voor mijzelf:

Ik heb nu voor de zoveelste keer een KPN-prepaid (KPN-Touch) gekocht. Behalve dat ik het een zeer ongeschikt toestel vind heb ik toch eens een vraag, waarop ik van KPN geen bevredigend antwoord kreeg en bij Google eigenlijk ook niet en ik het nog nooit eerder meegemaakt heb.

Ik zal proberen helder en duidelijk te vragen:-)

Er zat 10€ beltegoed bij, 2,50€ gelijk op de kaart en 7,50€ heb ik via KPN aangevraagd. Na 2 dagen kreeg ik een melding...kijk onder *107# voor uw extra beltegoed. Het gewone beltegoed staat anders altijd onder *101#???

Ik heb toen KPN om uitleg gevraagd:

"Ik heb nu de het 4e prepaid toestel via KPN aangeschaft en voor het eerst problemen met het extra beltegoed. Ik heb het beltegoed aangevraagd en ik kreeg een sms met de melding...u 7,50€ is gestort, veel belplezier. Maar onder *101# staat geen beltegoed en onder *107# staat alleen maar, u heeft 7,50€ tegoed! Wat nu? "

En ik kreeg, wel binnen een paar uurtjes:-), het volgende antwoord:

"Ik heb dit voor u nagekeken en dit tegoed blijkt op 20-06-2012 al te zijn bijgeschreven. Dit komt echter niet bij uw gewone beltegoed maar in een aparte bundel. U kunt inderdaad via de code *107# de hoogte van dit tegoed bijhouden. U spreekt eerst dit beltegoed aan, en als dit op is gaat u weer van uw gewone beltegoed gebruikmaken.

Onze excuses voor de verwarring."

Zo, dat snapte ik dan, alhoewel, is dat nieuw????

Maar, toen ging ik bellen en het beltegoed werd afgeschreven uit...jullie raden het al...*101# en niet zoals gezegd uit *107#

Iemand een uitleg? Ben graag van alles op de hoogte!

Fijn weekend en bedankt!




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.