BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

beltegoed op aan niet aangevraagde weekendbundel

Bijdrage door gebruiker
24-06-2007
5 reacties

Een paar weken na het opwaarderen van mijn KPN prepaid bleek ik alweer zonder beltegoed, terwijl ik nog geen minuut gebeld had. 2x had ik een sms van Notifserver ontvangen 1x in de 2e helft van mei en 1x op 1 juni 2007 beiden met de melding dat mijn belbundel was aangevuld,terwijl ik rond 30 april had opgewaardeerd. Op 2 juni wilde ik bellen en had bijna geen beltegoed meer. Al het nieuwe beltegeod was verdwenen.

Navraag bij de KPN leverde op dat mijn nummer aangemeld stond voor weekendbundel. Nog wat weken en contacten met de KPN klantenservice later blijkt dat je je binnen 24 uur na ontvangst van bevestigingsms zonder dat je geld kwijt bent, kunt afmelden. Daarna wordt iedere maand 5 euro van je beltegoed afgeschreven tot je beltgoed op is. Op de vraag wanneer ik mij aangemeld zou moeten hebben, omdat ik nooit een bevestiging heb gezien, blijkt dat dit 1 oktober 2006 was.Als dat zo is, ben ik nog veel meer beltegoed kwijt, maar dit kan ik niet achterhalen, omdat ik niet meer weet wanneer ik de keer daarvoor heb opgewaarderd.Ik bel bijna niet met deze telefoon, omdat ik nog een andere mobiel heb, met gunstiger tarieven. Deze heb ik omdat het een ander netwerk was aangehouden.

De klantenservice geeft mij weinig kans om mijn beltegoed (in ieder geval dat van de laatste keer opwaarderen) terug te krijgen, ook al schrijf ik een brief naar het hoofdkantoor.

Wat kan ik nog doen, behalve niet meer opwaarderen. ik moet mij zelf afmelden, maar als ik dat doe, geef ik dan niet toe? Ik ga in ieder geval op zoek naar een andere provider want ik wil mijn nummer niet kwijt.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.