Ik heb vorig jaar een mobieltje met Telfort prepaid aangeschaft om 2 x in de week te gebruiken tijdens mijn post bezorging. Er stond in aanvang 35 euro op. Voorwaarde is om 1 x per jaar op te waarderen. Dat is bij mijn reguliere KPN toestel geen probleem. Vrijdag 18 januari postwijk gelopen, toestel aangezet en geen probleem. Vanochtend 20 januaritoestel aangezet en een signaal van een SMS-bericht. Tot mijn schrik en verbazing stond er dat mijn beltegoed "bevroren" was omdat ik niet tijdig opgewaardeerd had. Direct op de site gecontroleerd. Er was 23 euro en nog wat verwijderd want ik had voor de 18e januari moeten opwaarderen. Naar de Telfort winkel waar ik te horen kreeg dat ik volgens de voorwaarden geen recht van spreken had. Er kon niets aan veranderd worden. Zonder bericht dat ik moest opwaarderen is het prepaidtegoed ingetrokken, maar wel zo beleefd om mij te laten weten dat e.e.a. "bevroren" is. Geen ontdooien aan dus. "Bevroren" lijkt mij zoiets als "iets in de ijskast zetten", dan kan je dat later na een of andere handeling weer gebruiken. Bij Telfort dus niet blijkbaar. Heeft iemand een idee of ik nog recht heb op dat tegoed en zo ja, wat moet ik doen.