ik heb een beltegoed kaart gehaald en die deed het niet. toen ik telfort belde zeiden ze dat het serienummer van de kaart al gebruikt was. maar dat kan niet. ik heb zelf die kaart gekocht en de kraslaag eraf gehaald. Is het mogelijk om mijn geld terug te krijgen? telfort zecht dat er niks aan te doen is en dit vind is schandalig.