Hallo,
Ik heb een telefoon flex-abonement bij T-mobile. Sinds enkele weken staat er op de site, als ik wil weten hoeveel beltegoed ik deze maand nog heb het volgende:
Belstatus niet beschikbaarVanwege een technische storing heeft het verwerken van de belgegevens vertraging opgelopen. Hierdoor kunnen wij je helaas via de website, T-Mobile Klantenservice of via een ander kanaal niet tonen hoeveel kosten je hebt gemaakt na je laatst ontvangen factuur. Hoelang de belstatus niet beschikbaar is, kunnen wij nog niet vertellen, maar T-Mobile werkt hard aan een oplossing.
Kan gebeuren, maar het duurt al enkele weken. Ik heb werkelijk geen flauw idee hoeveel ik op het moment buiten mijn bundel zit. Probeert T-Mobile hiermee te het belgedrag stimuleren of iets dergelijks? Ik kreeg ook nog via de sms het belachelijke bericht.
"T-Mobile kan u op dit moment geen sms sturen om u te informeren dat u buiten u Flex-bundel belt. Wij hopen dit z.s.m. op te lossen. Groeten, T-Mobile."
Ze kunnen dus niet vertellen dat ik nu buiten mijn bundel zit? Ik vind dit echt idioot. Iemand tips?
Groet, Tim.