Hallo,
Onlangs heb ik via belsimpel.nl gebruik gemaakt van een aanbieding van belsimpel en heb een order geplaatst voor een abonnement van 2 jaar en een gratis iphone toestel. ik kreeg keurig de melding dat het contract goed ontvangen is en dat binnen enkele dagen geleverd zou worden. Toen was het still, na contact met belsimpel vertelde men mij dat belsimpel de opdracht richting kpn heeft gestuurd en dat het wachten is om de aansluiting door kpn. Daarna was het weer stil, na meerdere malen contact te hebben genomen met belsimpel, vertelde men mij dat de actie niet meer geldig is en dat het buiten hun schuld is omdat kpn de actie heeft teruggetrokken.
ik wil graag weten wat mijn rechten hier zijn en welke vervolg stappen ik het beste kan zetten.