BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bellen of betalen per minuut?

Bijdrage door gebruiker
08-08-2009
20 reacties

Hallo Allemaal,

Ik heb m`n probleem al bij kassa gezocht, maar kon het niet vinden. Vandaar nu mijn vraag.

Ik heb al jaren een mobiel abonnement (200 belmin.)van telfort. Die ik elk jaar verleng.(met een jaar)

Nu heb ik het abonnement weer verlengt.Nu voor 2 jaar.

Nu zag ik op de factuur specificatie dat het bellen naar hele minuten wordt afgerond naar boven! Voorheenwerd er altijdnaar boven afgerondtot een minuut. Op zich heb ik daar geen problemen mee. Maar nu ronden ze alles af naar boven! Dus bel ik voor 1minuut en 6 seconden. Dan staat er op de afrekening.2 minuten

Kan dit? Enzo ja ook bij een verlenging? Er wordt dus meer bel minuten/seconden in rekening gebracht dan dat je verbruikt.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.