BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

bellen en internetten in 1 bundel problemen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
11-02-2007
  •  
3 antwoorden
  •  

ben al vanag 30-10-2006 bezig metHETNET van KPN om bellen en internetten in 1 bundel hier thuis te krijgen,ben voor de aanvraag ervoor naar een primafoon winkel geweest in UDEN,op 10 jan 2007 heb ik uiteindelijk de expiria box binnen gekregen,na div telefoontjes,alleen wacht ik nog steeds op een brief voor een activatie code,heb hier gemiddel nu al tussen de 20 en 30 uur voor aan de telefoon gezeten met de helpdesk ,op een gegeven moment had ik verbinding met de technische dienst,die zouden mij de code kunnen geven nadat ik eerst ruim 19 min in de wacht had gestaan,en toen ik eenmaal verbinding had met de technische dienst werdt er na dat ik mijn naam en adres gezegd had spontaan de lijn verbroken(er werdt ook niet terug gebeld),vervolgens weer hetklanten service bellen,08000505 bellen en dan optie 3331 kiezen en dan krijg je continu de melding

het is erg druk probeert u het later nogmaals,de lijn wordt nu verbroken

als je dan een ander optie kiest bv 2 ipv 1 als laatst en je spreekt een medewerker van de klanten service dan zeggen die dathun ook niks kunnen doen,en dat ze mij ook niet kunnen doorschakelen.

Ik vraag mij nu af of er meerder mensen zijn die deze problemen hebben en of het wel verstandig is om over te stappen,heeft er iemand ervaring hiermee????

want ik hoor toch wel positieve ,maar ook negatieve dingen over internet en bellen ineen!!!

ga nu als laatste hulp middel maar een klachten brief sturen schriftelijk naar de KPN

Is dit niet iest vor de Koude Doche?????

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.