Sony-Ericsson Xperia Play gekocht bij Belcompany.
Binnen garantieperiode is de volumeknop losgelaten en zoekgeraakt.
Reparatie afdeling van Belcompany beweert dat het toestel door derden is geopend en derhalve geen garantie.
1- toestel is niet geopend geweest. Met wat fantasie kun je krasjes zien op de schroefjes, maar de oorzaak daarvan is mij niet bekend, en bovendien m.i. geen bewijs dat het geopend is geweest.
2-Euvel komt vaker voor bewijst een beetje googlen.
In de winkel kom ik niet verder. Belcompany heeft wel aangeboden om een willekeurige zaak de telefoon te laten repareren, maar dan is de garantie zowiezo vervallen (uiterst dubieus aanbod, immers een derde partij zal de telefoon daarvoor openen...).
Zeer frustrerend omdat ik met alle eerlijkheid weet dat het toestel niet is opengeschroefd, en dit toch beweerd wordt. Ondertussen al vele malen in de winkel (Eindhoven winkelcentrum Woensel) geweest, en vele emails verder.
Oh ja, het betrof een laatste showroom model. Een van de medewerkers heeft door laten schemeren dat hij dat specifieke toestel zelf een tijdje heeft uitgeprobeerd.
De enige vraag die ik heb is hoe ik mijn toestel onder garantie gerepareerd kan krijgen. Verder hoop ik dat Belcompany meekijkt want ik moet ook even kwijt dat ik me ondertussen op een werkelijk onbeschofte manier behandeld voel.