Ik ben HI abbonement overgestapt naar Hi prepaid. Dit heb ik twee keer eerder gedaan, en dan kreeg ik op de eind datum een sms dat ik overgestapt was en dat het me overige belbundel omgezet was naar prepaid tegoed.
Dit keer is het alleen anders gegaan:
Ik had op de eind datum geen verbinding meer. Dat ik ging bellen met de klantenservice blijkt dat je een nieuwe simkaart nodig heb dan, en dat ze die per direct op zou sturen. (Met andere woorden ik zat twee dagen zonder mobiel). Hun reply hierop was, sorry foutje.
Nu heb ik de nieuwe simkaart en zie ik dat ik maar 5 euro beltegoed heb. Wetende dat ik veel meer zou moeten hebben, wou ik mijn facturen online opzoeken. Wat niet meer kon omdat ik prepaid had en dat werkt dan niet meer. Ik bellen naar de klantenservice en die facturen kon ze aanvragen voor me. En mbt het beltegoed zei ze dat ik het gewoon kwijt was.
Mijn vraag:
- Kan Hi zomaar de regels veranderen, waardoor ik dus 2 dagen zonder telefoon zat
- Mag Hi de toegang tot facturen zomaar weghalen, Terwijl dat de enige vorm van facturen is. Ze sturen niks meer per post.
- Mag HI zomaar de regels veranderen dat ik mijn overige belbundel kwijt ben. Ik heb hiervoor betaald, dus neem ik aan dat ik dat mag gebruiken ook..