BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BELAZERD! Vodafone Inruildeals

Bijdrage door gebruiker
16-10-2013
2 reacties
Aantal maanden (!!) geleden mijn Blackberry Bold 9700 willen inruilen via Vodafone. Medewerker van Vodafone winkel hiervoor order aangemaakt in het systeem, vervolgens heb ik het toestel opgestuurd naar Vodafone Inruildeals. Aangezien ik vervolgens niets hoorde en de medewerker mij verzekerd had dat het snel verwerkt zou worden, heb ik contact gezocht met Vodafone Inruildeals via het 0800 nummer. De heer "Arno" kon mij vertellen dat mijn toestel in goede orde was ontvangen en ik het geld binnen 2 weken op mijn rekening gestort zou krijgen. Dit was 8 juli, en inmiddels heb ik Arno al minstens 50 keer gebeld en tevergeefs de Vodafone winkel in Goes bezocht. Er moest volgens Arno een financieel onderzoek worden gestart, weer gingen er weken overheen, het rekeningnummer klopte zogenaamd niet, geld zou dit keer echt worden overgeschreven. Niet dus!! Ik word afgewimpeld terwijl ik alleen wil waar ik recht op heb, de inruilwaarde van mijn toestel ad €44,-!! Ik voel mij BELAZERD!! Hoe wordt dit opgelost??!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.