Beste lezers,
Ik heb sinds Augustus 2010 een Iphone 4 met een t-mobile abbonoment. Ik heb een abbonoment genomen met 300 belminuten en smsjes, onbeperkt internet en onbeperkt snel internet.
Ik heb anderhalfjaar met gaan een staan gebruik gemaakt van deze overenkomst. De verbinding is zeer vaak erg slecht maar goed dat is overal wel zo.
Mijn probleem met T-mobile is echter vanaf het begin van dit jaar. Ik ontving in de tweede week van januari een sms met het bericht dat ik teveel zou gebruiken. In eerste instantie begreep ik het aard van de bericht niet echt. de week erop werd mijn download snelheid dramatisch verslechterd.
Toen dit in februari ook gebeurde nam ik contact op met T-mobile.Tijdens het gesprek bleek wat voor achterbakse streek ze mij hebben geleverd. Het bleek dat nadat T-mobile de prijsafspraak heeft doorgevoerd eenzijdig het recht in hand heeft genomen om bij bepaalde abbonees het contract op te zeggen en vervolgens het account op een weer eenzijdig gekozen overeenkomst te veranderen. Ik weet niet hoe ik hiervan af moet komen. Tijdens het gesprek heb ik ze er op gewezen dat ze mij dat niet kunnen aandoen en dat ik er van afwil. Het enige wat het meisje aan de lijn mij kon vertellen was dat ze het ter kennis geving aan wou noteren.
In de door hun aangesmeerde overeenkomst is mijn internet niet meer onbeperkt snel, daarnaast is mijn abbonomentskosten gestegen van ongeveer €45 naar €55.
Ik vraag mij af of ik hiermee naar een rechter moet ofzo, r heb geen idee welke stappen ik kan nemen.
Groet
Seydi