BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belabberde service Tele2

Bijdrage door gebruiker
06-05-2011
3 reacties
Immers 6 weken geleden hebben wij via tele2 een compleet pakket besteld van internet, tv en bellen. Destijds werd mij aan de telefoon verteld dat binnen 2 weken alles aangesloten en online kon gaan. Hierna had ik het product besteld en de raad opgevolgd om bij de welkomstbrief meteen te bellen zodat de respijtperiode uit de wachttijd kon wegvallen.

Hier bleek dat dit niet mogelijk was en het dus toch 4 weken ging duren. Aangezien wisselen nog meer vertraging op zou leveren gingen wij toch akkoord (wel zou er een notitite gemaakt worden vd klacht: onjuiste voorlichting).

Nu 4 weken later hebben wij nog altijd geen tv,internet of bellen via tele2. Het product is bij de buurvrouw aangesloten die hierdoor al haar andere providers(producten) kwijt is. Wij zelf hebben dus ook geen dienst van tele2. De klantenservice vond dat de buurvrouw zelf al haar providers op moest bellen om de fout van tele2 ongedaan te maken. Wij wilden inmiddels na de zoveelste fout/leugentje ook eigenlijk geen klant meer worden bij tele2 en gaven dit in dit gesprek aan.

De vrouw had hiervoor begrip en zolang er nog geen verbinding was zou dit kosteloos kunnen. Zij raadde ons aan om nog een nachtje tot bedaren te komen en ons die dag te bellen om het te bespreken. Tele2 heeft ons echter niet terug gebeld en als wij zelf bellen dan kunnen wij niet opzeggen omdat het in behandeling is door deze vrouw (tele2 kan niet zien wie deze persoon is) en wij kunnen enkel met haar deze zaak regelen.

De buurvrouw zit nu ook al een week zonder internet en wij worden steeds afgewimpeld. Is het voor ons mogelijk om het contract schriftelijk op te zeggen wegens het niet leveren van de dienst en de zeer slechte service? Het moge duidelijk zijn wij geen vertrouwen meer hebben in Tele2 na deze aanvaringen en we willen dan ook geen klant meer worden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.