BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Beeindiging abonnement KPN na overlijden

Bijdrage door gebruiker
09-10-2017
4 reacties
Op 8 maart 2017 is mijn moeder ooverleden. Door de omstandigheden die een overlijden met zich mee brengt ben ik helaas vergeten haar abonnement bij KPN voor de vaste telefonie te beeindigen. Ik ontdekte dat pas in september. Ik heb telefonisch contact opgenomen met KPN. Die mevrouw adviseerde me om een mail te sturen naar opzeggen@kpn.com met daarbij gevoegd de rouwkaart c.q. overlijdensakte en het verzoek om het abonnementsgeld van mei, juli en september terug te boeken. Omdat ik niets meer van KPN heb gehoord heb ik 9 oktober via de chat weer contact opgenomen met KPN. Die meneer wist mij te vertellen dat het abonnement inderdaad beeindigd was, maar dat er geen sprake was van teruggave van het abonnementsgeld. Ik ben teleurgesteld. Mijn moeder heeft 45 jaar lang trouw haar abonnementsgeld betaald. Ik weet dat ik in gebreke ben gebleven, maar ik had toch enige coulance verwacht.
Heeft iemand een tip/advies om toch weer een poging te doen om het geld terug te krijgen? Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.