BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Beeindigen Het Net Surfen & Bellen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
22-02-2007
  •  
4 antwoorden
  •  

Reeds in oktober 2006 ben ik overgestapt van een normaalADSL-abonnement van Het Net op een Surfen & Bellen-abonnement. Ineerste instantie leek alles goed te gaan: het installatiepakket werd optijd bezorgd en via de nieuwe KPN Experia Box had ik ook meteenverbinding met het internet. Alleen het installeren van het VoIP-bellenlukte niet.Ik heb talloze keren gebeld met de helpdesk van Het Net en telkensmoe(s)t ik minimaal een kwartier en vaak nog langer wachten. Dezetelefoontjes kostten in eerste instantie nog 45 Eurocent per minuut;sinds kort hanteert het net een tarief van 1 Eurocent per minuut.Alleen aan de telefoontjes die ik tot op heden heb gepleegd ben ik aleven veel kwijt als aan een maand abonnementskosten (misschien nog welmeer).Tijdens een van de telefoontjes met de helpdesk werd mij vertelddat mijn aansluiting nog gereed gemaakt moet worden voor het gebruikmaken van VoIP en dat terwijl ik toen al ruim 2 maanden wachtte tot hetprobleem opgelost zou zijn! Er werd mij verteld dat mijn probleem wasovergedragen aan een "derde partij", waarmee de helpdeskmedewerkersbehalve voor het doorsluizen van problemen geen contact kunnen opnemen.Ik zou spoedig door iemand van die "derde partij" worden teruggebeld enhet probleem zou dan meteen opgelost worden.Nu, 21 februari 2007, wacht ik al 5 maanden tot alles naar behorenwerkt! Ik heb het helemaal gehad met Het Net en ben het beu steeds maarweer contact op te moeten nemen met de helpdesk en hier telkensminstens een half uur aan kwijt te zijn.Nu is mijn vraag of ik ook helemaal van Het Net af kan komen enmijn abonnement kan beeindigen, aangezien Het Net niet levert wat hetbelooft. Ik weet dat voor het Surfen & Bellen abonnement inprincipe een contractduur van 2 jaar geldt, maar ik heb er zo genoegvan dat ik eigenlijk over wil stappen op een andere provider.Zou u mij kunnen vertellen of ik mijn contract met Het Net kanbeeindigen en zo ja, hoe pak ik dat dan aan? Daarnaast verlang ik vanHet Net restitutie van de door mij gemaakte Helpdesk-kosten en voor hetniet leveren van VoIP (het telefoonabonnement van KPN loopt nu immersnog steeds door, plus dat ik betaal voor VoIP terwijl ik er geengebruik van kan maken).

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.