BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

bedrogen door kpn

Bijdrage door gebruiker
27-03-2013
11 reacties
Ls,
Ik heb een probleem met de kpn we hebben al 3jaar een contract maar aldoor uitval,storing,en toen is er een particulier
monteur geweest van de kpn,die zei al 3jaar lang krijgen jullie te weinig mb,s om en internet en interactieve tv te laten draaien,daarom ging alles zo langzaam.Toen is afgesproken dat ik 150 euro,,compensatie"zou krijgen in de vorm van 1x niet betalen en dan de rest van de 150 euro op de bank.Nou ik heb dus maar 41 euro op de bank gekregen,dus ze komen hun afspraak niet na.Wat kan ik nu nog doen,we hebben dus 3 jaar lang te veel betaald voor een veels te langzame verbinding.Wie weet hulp.
groetjes dogbos
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.