BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BCC, superslechte service/oplichting?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
06-03-2015
  •  
2 reacties
  •  
Ik heb bij BCC een laptop gekocht. Helaas barst in het scherm, dus aangeboden ter reparatie.

Om het kort te houden: na 7 weken eindelijk ongerepareerd retour. Volgens BCC reparatiekosten 580 euro (hoger dan aanschafprijs). Vragen over de tijdsduur werden onbeschoft afgewimpeld, men verschuilt zich achter fabrikant/hoofdkantoor/call-center. Bij onafhankelijke reparatieservice voor 150 euro (touchscreen scherm) binnen 3 dagen gerepareerd.

Volgens mij is dit oplichting? BCC hoopt (adviseerde dit ook) dat ik een nieuwe laptop koop. Ik zet nooit meer een voet in de BCC!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.