Ik heb vorige week vrijdag bij BCC een Asus Desktop gekocht, in de winkel was geen fysiek apparaat te zien, omdat zo zeggen ze we niet alles in de winkel kunnen plaatsen, U kunt alles zien op de website, wij kunnen wel voor u bestellen.
Dus ik heb via de website de desktop bestelt + een toetsenbord, en betaald. ze zouden de volgende dag geleverd worden.
Zaterdagmiddag is het toetsenbord geleverd, de desktop niet. Navraag leert dat de desktop in de doos is gedaan, en het pand heeft verlaten, bezorger DHL zegt dat de desktop wel aangemeld is, maar niet fysiek geleverd! BCC wil eerst inern uitzoeken waar de desktop is gebleven, eerder kunnen ze mij niet helpen, zeggen ze. De suggestie dat ze mij een andere uit het magazijn leveren, nee meneer dat kan niet, of de levering cancelen, ja dat kunt u doen, maar dan duurt retour betaling even, en als u een ander besteld, moet u opnieuw batealen? Ik vind dit geen High services, in feite wordt een levering gegijzeld, ik kan mijn betaling ook terug vorderen(VISA)? Wat is wijsheid?