BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bank-spam

Bijdrage door gebruiker
24-05-2012
17 reacties
Heden vind ik mij een bankbericht van de ABN-AMRO met de intimiderende mededeling dat "mijn online ABN-AMRO rekening nog niet voorzien is van het nieuwe beveiligingssysteem". En, ik wordt verzocht om 5-10 minuten van mijn tijd op te offeren om de update compleet te maken en zo de beveiliging te voltooien. Volgt: abn.amro.nl/security/resolve=acct
Na de update zal een medewerker kontakt met mij opnemen en zal ik weer als vanouds gebruik kunnen maken van het online bankieren via ABN-AMRO (waar ik geen klant ben).

Vraag: Hoe kan ik deze spam voorkomen? Ik ben klant bij ING en welke sukkels zitten er nu zo te prutsen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.