Ik heb ervaren dat het NRC ook gebruik maakt van een verlenging van het abonnement zonder dat de abonneehouder daar expliciet mee instemt. Ik vind dat jammer. Ik heb ook nog een tweede krant en die krant vraagt netjes dwz expliciet of ik een verlenging van het abonnement wens aan het einde van de lopende termijn.
Was de Tweede Kamer daar niet mee bezig om een automatische verlenging bij abonnementen te verbieden?