Hallo,
ik wilde ook graag reageren op het probleem met het kabelinternet en telefonie van athome.
Op 27-09-2006 deed opeens mijn modem het niet meer aantal dagen later had ik nog steeds geen internet en telefoon dus vroeg ik om een nieuwe modem omdat ze er geen oplossing voor konden vinden en waarschijnlijk de modem stuk is.
Nieuwe modem aangesloten nog steeds geen internet en telefoon heb tig keren gebeld met athome en kreeg ook hetzelfde antwoord dat ik eerst 2 uur mijn modem uit moest zetten en als ik er daarna nog geen verbinding had werd het naar de technische dienst gestuurd en moest vervolgens 3 dagen wachten 3 dagen later nog steeds geen internet en telefoon.
1 week later eindelijk internet maar nog steeds geen telefoon en weer het zelfde antwoord wat ik gekregen heb 3 dagen bij de technische dienst tot vandaag 12-10-2006 nog steeds geen telefoon met hun als antwoord dat het een netwerk fout is en dat het zo snel mogelijk opgelost zou worden.
Deze fout heb ik in het begin dat athome telefonie presenteerde ook al gehad ben er ook zat van maar heb dus ook geen poot om op te staan.
Dit alles heeft me ook veel bel geld gekost op den duur moesten vrienden en famillie naar athome bellen met de vraag of het opgelost is te gek voor woorden dit alles 1 of 2 dagen zonder internet of telefoon zou kunnen maar meer als 2 weken is krankzinnig.
Groetjes Marcella.