BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

At Home Onterecht Afgesloten van kabel

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
08-08-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Ik woon sinds enige tijd samen met mijn vriendin,in juliontvingen wij van At Home een brief met de mededeling dat wij een incasso bureau achter ons aan zouden krijgen en dat we zouden worden afgesloten omdat wij volgens hun niet betaald hadden.

Wij hadden echter al lang betaald, toen ik hierover belde na eerst meer dan 30 minuten in de wacht te hebben gestaan werd mij verteld dat ik dan een brief plus een kopie van het betalingsbewijs moest opsturen. dir heb ik dan ook gedaan.

Enige tijd later ontvingen wij van het hoofd van de klantenservice een brief met excuses en dat wij alles op tijd hadden betaald, een week later werden we plots afgesloten terwijl inmiddels ook de maaden Juli t/m September al waren voldaan.

Na weer gebeld te hebben werd ons na lang wachten verteld dat ze niks konden doen en dat we opnieuw de aansluitingskosten van 55 euro moesten betalen, hierop heb ik een boze maar nettebrief gestuurd waar ik inmiddels 2 weken geleden nog steeds geen antwoord op heb gekregen, ook werd medegedeeld dat we als wanbetaler te boek staan!!!!!???? maar dat wel alle rekeningen waren voldaan!!!!!!

Vervelende gevolgen zijn nu dat we geen tv hebben, maar ook geen internetterwijl dit op mijn naam staat maar we op hetzelfde adres wonenen ik er ook gewoon voor betaal.

In de omgeving Enschede heeft athome het alleenrecht voor tvwij kunnen dus ook nergens anders terecht en ook Essent dat bij athome hoort regelt hier deelektriciteit met andere woorden daar zullen we ook wel als wanbetaler te boek staan omdat wij volgens hun de tv niet op tijd betalen.

Bij de klantenservice kan ik niks beginnen en de klachtenservice heeft geen telefoon nummer, op 7 augustus kregen wij tevens een accept giro met daarop een terugstorting van de betaling juli t/m september??

Hoe kan ik dit probleem oplossen?? en hoe krijg ik de ten onrechte gemaakte kosten ( 0900 nummers, betalen voor internet maar wel afgesloten) terug?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.