Ik heb op 3 Juli 2009 een mini laptop van het merk Asus gekocht bij Paradigit Enschede. Na ongeveer 6 weken ging het scherm kapot. Ik ben gelijk met de laptop terug gegaan naar de winkel. De verkoper adviseerd me om het telefoonnr op het factuur te bellen want het is sneller als ik zelf contact opneem met Asus. Ik heb dat gedaan. Laptop werd netje opgehaald en na een week terug gekregen. Maar gelijk weer mankement. De batterij laadt niet op + tijdens het reparatie zijn er diepe krassen ontstaan op het kapje. 2de keer gebeld. Laptop weer opgehaald. Na ongeveer 2 weken kreeg ik die weer terug. Alleen het probleem met de batterij was niet opgelost + 2 nieuwe krassen op de nieuwe kapje. 3de keer gebeld. Weer opgehaald. Na ongeveer 4 weken kreeg ik die weer terug. Nu binnen 6 maanden is het webcam + SD kaartslot kapot. Ik heb geen vertouwen meer in het product en ik ben met de laptop teruggegaan naar de winkel . Ik heb aangegeven in de winkel dat ik geen vertouwen meer in de laptop heb en zei dat ik graag een andere wil hebben. Toen werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk ben ik het zat en ben ik weer naar de winkel gegaan. Toen zei de verkoper dat ik hem de kans moet geven om de laptop als nog proberen in de winkel te maken en dat hij dat niet zou opsturen en als hem dat niet lukt, dan zullen we naar een oplossing zoekn. Na 2 dagen kreeg ik een telefoon van hem dat het is hem niet gelukt en dat hij de laptop alsnog ter reparatie zou opsturen naar Asus. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Want ik heb gewoon geen vertouwen meer in de laptop. Hij biedt verder geen andere oplossing dan opsturen ter reparatie. Dit zou toch niet kunnen.