BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

aquariumwinkel.nl

Bijdrage door gebruiker
14-02-2009
4 reacties

mijn vriendin en ik hebben in oktober vorig jaarook voor 60 euro aan aquariumspullen besteld bij de aquariumwinkel.nl, en toen we na 2 maand nog niks hadden gekregen, hebbenwe ook een paar mailtjes gestuurd en geprobeerd de winkel telefoonies te berijken maar dat leverde ook niks op. en aangezien we in groningen wonen is het ook niet naast de deur, maar omdat we familie in rotterdam hebben wonen zijn we er wel geweest maar ja de winkel is gesloten en ja ook op zaterdag van 14.00 tot 17.00 is ie gewoon dicht

maar wat ik nog het vreemste vind dat er niks aan gedaan word.de site is een poosje uit de lucht geweest en nu is ie er weer dat betekend dus dat de eigenaar wel zijn site betaald,en al het geld nu lekker kan innen. het is een schande dat er zulke mensen zijn en dat ze gewoon hun gang kunnen gaan hoe kunnen we er iets tegen doen

groeten alfred en linda

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.