BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Apple Store Service

Bijdrage door gebruiker
02-08-2013
6 reacties
Ik heb in februari 2013 een Apple Macbook Pro Retina aangeschaft. Een erg dure aankoop waar je dan ook zeker het nodige van mag verwachten. Maar sinds de aankoop van de laptop heb ik er al problemen mee. De grafische kaart werkte niet naar behoren. Ik heb MAANDEN met Apple support gemailt en gebeld, maar daar heb ik sinds juni 2013 geen enkele reactie meer vernomen. Ik heb ze al geprobeerd te bereiken maar tot op heden geen reactie. Zodoende ben ik naar de officiële Apple Store in Amsterdam gegaan in de hoop dat zij mijn probleem konden verhelpen. Ze hebben het probleem geconstateerd en hebben de laptop voor zover zij repareren noemen gerepareerd. Toen ik heb terug kreeg bleek de hele onder er scheef op te zitten en hij wiebelde constant. De laptop valt constant uit. Dus zo doende maar weer terug naar Amsterdam. Ik woon zelf in de buurt van Apeldoorn dus het kost een lieve duit. Ik ben nu ondertussen 4x naar Amsterdam geweest en meer dan 150 euro lichter aan reiskosten en het probleem is nog steeds niet verholpen. Ze hebben hem vandaag (02-08-2013 opnieuw gerepareed maar bij thuis komst vanavond viel die weer uit na 5 minuten. Ik ben nu al maanden bezig met Apple en ik heb me laptop wat meer dan 2000 euro heeft gekost nog nooit kunnen gebruiken. Ik zit nog steeds op mijn oude laptop waar mee ik nu ook dit bericht typ. Ik ben van plan om ze morgen zeker weer te bellen over dit probleem want ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Maar als jullie nog tip hebben hoe ik dit kan oplossen dat ze een keer met een goede oplossing komen zou fijn zijn. Op reiskostenvergoeding hoef ik sowieso al niet te rekenen, want ik koos er zelf voor om naar hun toe komen kreeg ik als antwoord. Maar het minste wat je van die 2000 euro mag verwachten is toch wel een goed werkende laptop. Ik hoop dat ik een reactie krijg of tips. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Gerwin Tiemens
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.