Ik ben zeer verontwaardigd over de manier waarop Essent mij behandeld en ik vind dit absoluut niet klantvriendelijk! Gelukkig schrijf ik altijd de naam op van de personen waarmee ik gesproken heb met de datum en wat er afgesproken is. Ik ga hierbij nu wel Rechtshulp inschakelen want ik kom er zelf niet meer met Essent uit.Ook wilde ik heel graag hier mijn verhaal kwijt omdat ik hoop dat er iets mee gedaan wordt. Ik hoop dat er misschien mensen zijn of Kassa zelf, die mij advies kunnen geven waar ik misschien op kan letten of wat ik kan ondernemen.BVD!