Wij hebben een tele2 abonnement
Dit is de tweede maand begin van de maand 1 Juli kregen we al een bericht dat ons maximum van mb verbruik bereikt hadden.
Eind van de maand blijkt de telefoon ineens afgesloten zonder waarschuwing.Klantenservice alleen bereikbaar via betaald nummer.
Klantenservice kan het betalingskenmerk niet zelf nagaan en met de afdeling die dit behandeld kan je niet doorverbonden worden.
Kopie van betalings bewijs doormailenKopie gemaakt van de overboeking met betalingskenmerk
Ook dit is niet goed er moet teken van mijn bank bij staan en al de betalingen Nu heeft Tele2 niets te maken met mijn verdere ontvangsten en betalingen. Heb uitgeprint en betalingen en ontvangsten ertussenuit geknipt evenals mijn saldo Hoop dat ze het wel willen oplossen anders toch maar naar rechtsbijstand. En dan zie ik ook graag van het verdere contract af. Vind dat ze je slecht helpen ze kunnen via betalingskenmerk en naam al meteen zien dat je werkelijk betaald hebt. En dan kun je ook nog niet eens meteen weer aangesloten worden. ( raar ) Het gaat hier om het hele grote bedrag van 6 hele euro
Ook vind ik raar dat als je een mail stuurt, je geen ontvangstbevestiging van de mail krijgt.
Dit is bij de meeste bedrijven heel vanzelfsprekend en ook maar een kleinigheidje om in te voeren.( auto reply)
Raar dat een telecombedrijf je niet kan doorverbinden.
Krijg na doormailen van tweede betalingsbewijs geen reactie meer en kunnen nu niet meer bellen . Kan ik gerechtelijk het contract laten ontbinden en naar een andere provider gaan.?
adriana