BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Als KPN nou toch eens zijn werk ging doen!

Bijdrage door gebruiker
09-02-2010
41 reacties
Dit word een lang vermoeiend verhaal.

2 jaar geleden zijn we overgestapt naar internetplusbellen. Nu bleek na een paar maanden dat ik een dubbele internet verbinding had. Die vorige hadden ze niet stop gezet. Na een hoop heen en weer gebel, een doorverbonden worden(zijn ze zeer goed in als ze het niet weten)moest ik een kopie opsturen van de opzegging. Kreeg ik doodleuk een nieuwe opzegging van KPN dat hij de volgende maand zou stoppen. Dag geld van een jaar lang, kopie was schijnbaar niet belangrijk. Ik had toen niet de energie om er achteraan te gaan en heb het laten gaan.

Paar maanden later werden we gebeld met een hele leuke aanbieding. Interactieve tv enz. leek ons wel wat. Het probleem kwam een maand later, iedere keer viel alles uit. Na een tijdje gaf de experiabox het op. Wat bleek, wij zaten op een postcode wat nog niet goed werkte in combinatie met interactieve tv. Ok, niet getreurd want het zou opgelost worden. Na 4 wkn zonder tv, internet en bellen was ik het spuugzat. Ik heb het toen op een forum gepost zoals hier en ineens...werkte alles weer!

Nu werkte interactieve tv nog niet goed dus heb ik hem opgezegd. In november gebeld en geregeld. Kreeg een brief als bevestiging. In december weer gebeld want alles werkte nog terwijl ik opgezegd had. Nee hoor mevrouwtje, word geregeld en u krijgt nog een korting ook op uw nieuwe abonnement. Super denk je. Maar interactieve tv bleef gewoon gezellig pruttelen en de rekening kwam ook weer binnen. En maar bellen en doorverbonden worden door die beldozen die ook niks kunnen doen. Ik was het zo zat dat ik de automatische incasso terug gehaald heb en een mail er achteraan gestuurd heb. Ik heb ze gezegd dat ik niet wilde betalen voor fouten van KPN, dat mochten ze van hun eigen salaris inhouden. En erbij gezegd dat ik het weer op een forum zou zetten. En wat blijkt, ze kunnen het wel maar de manier waarop is bagger. Interactieve tv was de volgende dag over en uit.
Maar nu gaat gister de telefoon met een computer beldoos of ik wilde beloven dat ik binnen 5 dagen zou betalen, klik 1. Want anders werd ik afgesloten. Nu is dat wel de enigste manier om van KPN af te komen, gewoon niet betalen en dan is het zo opgelost. Maar het probleem is, ik zit dan wel in 1 keer zonder alles terwijl we een zaak hebben. Dus hebben we een probleem. Ben ik nu toch verplicht te betalen terwijl interactieve tv al afgesloten is?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.