als je op kassa alle problemen lees,wat er allemaal mis gaat bijzo beetje alle providers,kan je het beste maar je computer,tv,tel. het raam uit gooien ,wat een chaos in deze branche!ik heb Orange internet sinds okt2003,met wisselend succes!Opgezegd in juli 2006 per brief (niet aangetekend,helaas,foutje!)met vraag bevestiging,uiteraard niets meer opgehoord,tel. 3 sept06 nog eens gevraagd of een en ander doorgekomen was,""was genoteerd"",zei dhr/Wortelboer,en uiteindelijk ging alles gewoon door.Gehoord van alle problemen in deze, had ik geen zin om hier weer veel moeite voor te doen,dus uit wanhoop maar zo gelaten!Helpdesk van Orange werkt als volgt: doorverwijzen naar KPN,Modem SpeedTouchhelp,/computer leverancier/ of alle kabels vervangen,ookleuk moet ik zo beetje halve huis verbouwen,uiteindelijk zelf opgelostmet hulp van SeniorenWeb,(kan ik aanbevelen!!)Nu ga ik weer AANGETEKEND opzeggen.Ik heb nu KPN,dig.tv,KPN vaste tel., en vraag ik me af of het mischien niet beter is om dan ook internet ADSL via KPN te nemen.Alles bij een provider is mischien het beste en ik heb eigenlijk niet veelklachten over KPN,bij de tv en tel. is de service prima!Eindelijk ietspositiefs over KPN,mag ook wel eens gezegd worden!!!