Hallo, we zijn vanaf februari 2008 abbonne geworden van Alice... In het begin verliep het prima, alleen in Juli begon de sores...We waren niet meer online, gebeld met de klantenservice nou ja ik zal jullie het hele verhaal besparen, maar het ging van modem resetten tot modem defect, tot het volgens mij zelf niet meer wisten en we moesten maar geduld hebben. We zijn in totaal 5 weken niet online geweest, en per 31-08-2008 werd ons contract met in achtneming van 1 maand opzegtermijn door ons beeingd. Overgestapt naar Telfort, en gelukkig toen weer normaal online...
Maar wel werden door alice nog steeds iedere maand geld geind, en in september hebben wij ons leenmoden reotur gestuurd in de box die Alice ons stuurde. In november werd opeens 89 euro afgeschreven, natuurlijk weer gestroneerd. weer gebeld met reactie ja klopt u staat op beeindigd,???!!!! waarom wordt er toch dan geincasseerd???? Met aLS KLAP OP DE VUURPIJL werd nu verteld dat het modem niet terug was gestuurd, en na verder zoeken vonden ze wel in hun systeem dat het retour was....
op 24-12-2008 kreeg ik een brief van een incassoburo dat mijn achterstand was opgelopen tot 156 eur0
Als ik alice bel ( ja waarom niet) krijg ik te horen dat ik de maanden okt en november heb openstaan, en dat ik in januari mijn modem krijg gecrediteerd......
Als ik hun vertel dat ik geen klant meer ben sinds eind augustus, en dat zij mij dan mogen verklaren hoe ik dan okt en november niet heb betaalt terwijl ik geen klant meer ben, is het stil
Maar goed ondertussen zit ik wel met die verdomde brief in mijn maag, kan zit zomaar
welke stappen kan ik terug ondernemen naar Alice toe
Want mensen zo simpel is Alice NIET