BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Albert Heijn beltegoed: niet goed, geld weg?

Bijdrage door gebruiker
05-10-2009
25 reacties

Gisteren kocht ik bij een AH vestiging op het station een beltegoed kaart van 10 euro van het Albert Heijn huismerk. Ik kwam er al snel achter dat ik eigenlijk het beltegoed van Vodafone moest hebben en dat het AH kaartje dus niet werkte op mijn telefoon.Ik kocht dus ter plekke een tweede kaart, deze keer van vodafoon en vroeg het geld terug voor de AH beltegoed kaart, omdat ik daar niks mee kon. De verkoper weigerde echter het geld terug te geven en verwees me door naar de informatie balie. Omdat ik haast had en mijn trein wou halen besloot ik maar om de volgende dag bij de informatie balie van een lokale Albert Heijn langs te gaan.Vandaag probeerde ik dus weer de 10 euro terug te krijgen die ik per ongeluk aan het verkeerde belkminuten kaart, deze keer bij de info balie van een lokale AH vesting. Ook hier weigert het personeel mij terug te betalen. Ze zeggen dat de verkoper normaal gesproken wel zegt dat de kaartjes nooit vergoed worden, maar de verkoper op het station heeft dat niet gemeld. Ook stond het niet op de kaart zelf of ergens bij de kassa aangegeven.Kan Albert Heijn de beltegoed kaarten verkopen en vervolgens - zonder dit van tevoren te vermelden - weigeren het geld terug te geven op verzoek van de klant?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.