BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

al mijn mails, documenten en adressen door ZIGGO kwijt! PAS OP!

Bijdrage door gebruiker
16-07-2009
8 reacties

Ik heb internet via ZIGGO, voorheen Casema. Ik ben daarna getrouwd waardoor ik onlangs ZIGGO mailde om mijn mailadres te laten veranderen van de combinatie voornaam en meisjesnaam, naar voornaam en mijn getrouwde naam. Ik kon dat echter niet via mail of zelf wijzigen, ik moest een brief sturen. Ik stuurde daarop ZIGGO een brief met bovenstaand verzoek.

Ik werd vervolgens gebeld dat, n.a.v. mijn schriftelijke verzoek om de naam van mijn mailadres te wijzigen, dit per vandaag is doorgevoerd. Ik logdedaarop in en zag dat mijn oude mailadres inderdaad niet meer functioneert, maar als ik inlog via mijn nieuwe mailadres, ik een heel nieuw postvak heb en al mijn documenten, mails en adressen weg zijn.Ik belde daarom met de klantenservice (ik zal haar naam hier niet noemen) om te horen dat ik pech heb omdat ik dan alles maar had op moeten slaan! Maar ik heb niet gevraagd om een nieuw postvak, ik wilde enkel mijn mailadres wijzigen. Ik heb gevraagd om iemand te spreken die wel verantwoordelijkheid hiervoor kan nemen (had mij desnoods vertelt dat alleen wijzigen van het mailadres niet kan, maak de wijziging ongedaan, of een andere oplossing), maar ik werd niet doorverbonden èn erg brutaal te woord gestaan. Ik vroeg haar haar naam zodat ik een klacht kon indienen, welke zij mij in eerste instantie niet wilde geven!!Toen ik even later opnieuw belde (misschien dat iemand anders beter weet) werd door een mannelijke ZIGGO medewerker collega per direct mijn mailadres (opnieuw) gewijzigd want dan zouden wel alle documenten meegenomen worden (& er was daarvoor toch geen brief nodig). Helaas werd deze 2ewijziging wel doorgevoerd, maar ontbreken nog steeds alle documenten, mails en adressen. Er zitten zeer belangrijke stukken in. De reactie van deze ZIGGOmedewerker was misschien minder brutaal ("ik kan niets voor u doen mevrouw, alles is weg, da's niet goed gegaan door ZIGGO")

Ik heb hierop een klacht ingediend bij ZIGGO, waarbij ik al t bovenstaande beschreef. De reactie kwam snel, maar ging niet in op de manier waarop ik behandeld ben. Ook het inhoudelijke antwoord op mijn vraag, sloeg nergens op. Ik moest niet bij Outlook kijken, maar via de site en dan webmail inloggen, want dan zou alles daar nog wel staan. Maar ik log altijd in via webmail, ik doe nooit iets met Outlook!

KASSA HELP!!

Regina

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.