BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Al een week geen verbinding telefoon en internet KPN

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
28-11-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

Sinds zondag 19 november heb ik al geen intern- noch telefoonverbinding.

Ik heb KPN hiervan per mail 3 maal in kennis gesteld, en heb telefonisch contact met ze gezocht. De eerste keer kreeg ik een bandje te horen dat ze op dit moment niet konden bellen of gebeld worden.

De tweede keer kreeg ik echter na 39 (!!!) minuten iemand aan de telefoon die me zou helpen. Hij snapte er zelf ook niet veel van en zou me doorverbinden met de technische dienst.

Na weer 15 minuten gewacht te hebben werd me medegedeeld dat de technische afdeling niet te bereiken was en of ik morgen maar weer kon terugbellen. Ik zei dat me dit grapje nu al te duur was en dat zij mij maar moesten bellen. Ja dit kon wel maar wel binnen 2 werkdagen. Aangezien ik niet veel andere keus had, ben ik maar akkoord gegaan. Dit was op 23 november, en tot op heden nog steeds geen telefoontje EN geen internet noch telefoon!!!

Wel krijg ik op 22 november via mail mijn nieuwe factuur voor deze maand. Ze durven wel daar bij KPN!!!!!!

Ik heb over KPN niet veel anders dan klachten gehad, dit kunt u lezen bij mijn eerdere reacties, en ik hoop dan ook dat er iemand is die weet hoe deze boeven aangepakt kunnen worden. Ik vind het volstrekt belachelijk dat ik in feite moet bedelen of ze me asjeblieft willen helpen!!

Groetjes Bianca

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.