Beste Tele2,
Om met de deur in huis te vallen, ik heb al ruim 5 maanden geen services van tele2!
Sinds 19 mei 2015 ben ik met Tele2mijn 24 maanden contract aangegaan, omdat mij de Tele2 services al meerdere jaren goed bevallen was.
Deze heb ik tot 27 juli jl. Met veel genoegen gebruikt. Er is een simkaart naar mij opgestuurd zonder mijn weten en deze is door de klantenservice geactiveerd. Op 27 juli ontdekte ik dat ik geen service meer had, ik weet dit aan dat ik in Thailand zat en jullie hier waarschijnlijk geen dekking gaven dus ik was genoodzaakt om een simkaart te kopen voor een maand.
Toen ik op 26 augustus om negen uur ‘s ochtends in Nederland was heb ik direct Tele2 gebeld. Eerst hebben we mijn adres veranderd zodat er niet naar mijn ouderlijkhuis een simkaart werd gestuurd. De nieuwe simkaart is aangevraagd. Op woensdag 31 augustus werd de simkaart alsnog bij mijn ouderlijkhuis bezorgd… De simkaart werd naar Enschede opgestuurd en is hier helaas door PostNL nooit aangekomen. Op dat moment is er weer een nieuwe bestelling gedaan en vanaf dat moment is er nooit meer een bestelling ‘door het systeem gekomen’.
Er zijn inmiddels al meer dan 50 gesprekken geweest met tele2en ook The Phone House heeft getracht mij te helpen door mij een nieuwe simkaart te geven op 20 september, nadat ik al anderhalve maand met tele2 chatberichten of gesprekken voerde.
Hier kwamen we er achter dat de fout niet bij mij ligt maar in het systeem van Tele2. Mijn simkaart nummer veranderd niet mee in het systeem waardoor ik geen services van jullie krijg. Dit zou met uiterlijk drie weken opgelost zijn dus ik ging naar huis met een prepaid kaart van Vodafone voor €15,- zodat ik tenminste weer bereikbaar was.
Op 2 november is er afgesproken dat dit probleem met vijftien werkdagen, dus uiterlijk 16 november, opgeslost zou zijn. Dit was niet het geval en op dit moment werd mij verteld dat het naar de verkeerde afdeling gestuurd zou zijn en het nogmaals vijftien werkdagen zou duren. Dit gesprek vond op 16 november plaats waarnaar er een mail gestuurd zou worden met bevestiging wat er besproken was, ook dit is niet gebeurd door klantenservice Pjotter. Dit is onacceptabel.
Ook vandaag zou ik weer terug gebeld worden over de stand van zaken aangezien vandaag weer een deadline van tele2was om mijn probleem verholpen te hebben, je raad het al, ook dit is weer niet gebeurd.
ik heb er nu echt genoeg van gehad.
Ik heb al een aangetekende brief gestuurd, deze is aangekomen 3 weken geleden en ook daar wordt niets mee gedaan..
Er zal deze week nog een brief volgen.
Ondertussen betaal ik nog steeds €40,- per maand zodat ik vanuit tele2geen deurwaarders op de stoep krijg!