Op 5 juli2006 Internetbellenplus aangevraagd bij de primafoon in zutphen(zie bijgevoegde kopie).
Primafoon gaf mij de stellige zekerheid dat het met hooguit 5 weken geleverd kon zijn.
Na 8 weken naar PLANET gebeld en €3.25 (wegens slecht bereikbaar servicenummer). kosten gemaakt met het servicenummer en kreeg daar de mededeling dat ik niet ingeschreven was en mij opnieuw moest inschrijven? Hoe is dit eigenlijk mogelijk dat ik bij primafoon het al had gedaan.(zie nogmaals kopie).Opnieuw ingeschreven telefonisch bij planet.
Graag aandacht voor het volgende:
Omdat wij over 6 maanden gaan verhuizen en ik geen vertrouwen meer heb dat ik internetbellen op tijd binnen heb,wil ik met deze brief mijn inschrijving voor INTERNETBELLENPLUS ANNULEREN.
Als wij verhuist zijn neem ik eventueel wel weer contact met u op en hoop dat dan alles goed gaat.
Want ik vindt het niet normaal dat ik op dit moment al 13 weken hierop moet wachten, vandaar deze annulering.
Graag had ik een schriftelijke ontvangst van deze brief van u.