Ik heb op 12 december meegedaan aan de ANWB aktie met Vodafone waarbij ik een abonnement af zou sluiten met een gratis telefoon. Ik wilde graag mijn oude nummer behouden, dus het zou iets langer gaan duren. Vanaf 5 januari is mijn nummer in gebruik bij Vodafone, alleen kunnen zij de telefoon niet leveren. Elke keer weer hebben ze een ander excuus waarom dat is, telefoon niet leverbaar, ander type zou er opgestuurd worden, maar ook die is niet leverbaar en nu ligt het weer aan het magazijn en kan het nog eens 2 weken duren!
Ik heb een mail gestuurd dat ik van dit contract af wil of dat ze de telefoon nu eens leveren, maar hier krijg ik geen reaktie op!
Wat kan ik doen? Hebben jullie hier ervaring mee? Ik ben nu gewoon niet mobiel en ben genoodzaakt om maar een andere telefoon te kopen, want ik heb een telefoon nodig voor werk en opleiding!
Hopenlijk hebben jullie een oplossing!
Met vriendelijke groet, Christel van Eijkelenborg